Grejen med Ben&Jerry's

Jag har en massa egenheter. Verkligen en MASSA!!!! Tex att jag alltid suger bort kryddan från chipsen i munnen innan jag tuggar. Jag äter alltid glass med liten sked för jag tycker det är godare då! Jag måste ha med en sak av varje på tallriken i varje gaffeltag vilket ofta resulterar i gigantiska tuggor - men det kan inte hjälpas för allt måste med!

Ben&Jerry's är en sådan sak. Jag har helt enkelt fått för mig att det är godare att äta i en liten bunke. Dessutom är det gott med konsistensändringarna eftersom Ben&Jerry's alltid har massa grejer i sig!!

Där är förklaringen!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grejen med Ben&Jerrys är att det är Ben&Jerrys! Det behövs ingen förklaring! ;)

2009-02-23 @ 21:55:36
URL: http://whatitfeelslikeforagirl.blogg.se/
Postat av: ALF!!!

Jag vilar min låda.

2009-02-23 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0