IKEA once more

Var på IKEA idag och handlade bla soffkuddar och en hallspegel och massa annat... det gick på 2266 kr :| När ska plånboken sluta blöda!?

Nu är jag hemma hos mamma och ska hämta ett par trådbackar med ännu med skit i!

8 kashewnötter slank ner nu och så ska jag resa mig upp och dra hem igen... HEM... =)

Längtar lite tills jag får internet. Inte mycket... men lite!! Kanske lite mer än lite men faktiskt inte mycket!

Jag har 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9 och MTV som känns underbart - notera att jag inte har trean. Men i mars någon gg kommer stadsnätet igång och då får jag "riktig" TV! Nu ska jag kolla fb och sedan drar jag vidare!!

KRAMAR OCH PUSSAR ALLA!!!

Ikväll blir det Bolt med Helena på Sergel! ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0