Later on

Vi gjorde kycklingwok hos Frida; jag, David och Frida (förstås).

David ser helt utfluten ut på bilden... som en Dalímålning...

Sedan spelade vi vem vill bli miljonär på nån DVDskiva och vid 23-tiden drog jag och David mot Södertälje för att dra oss mot Akademibokhandelns bokREA. När vi kom dit måste jag säga att det kändes riktigt skumt!!

Kändes skumt att stå och vänta på att få komma in i en bokaffär med Södertäljefolk i olika åldrar klockan 00 på natten en måndag-tisdag!!


En vakt och übertrevlig bokhandelspersonal väntade där inne.

Vi irrade runt kanske 45 minuter. Jag köpte 1001 cocktails, rutiga kokboken och erotic photography. David köpte Rutiga kokboken... och så nån kartbok för Europa och sedan kommer jag inte ihåg. Haha! Sedan drog vi och hämtade hans bil, parkerade hos mig och så gick vi in till mig och kollade på Babel klockan 1-2 på natten nånting. Vi hade kollat klart typ 03:20. Vi drack ett varsit glas vatten och David fick en morot XD Jag somnade ca 30 minuter under filmen och sedan gick David hem typ 03:40 eller nåt. Stackarn ska vara i skolan 10 imorgon.

Jag börjar - tack och lov - först 16 och kan åka direktbuss och kan gå hemifrån 14:50 typ! På torsdag börjar jag lära mig att jobba som kassaledare. Jag är SÅ nervös. Jag kommer få jobba som det snabbare och akutare än de trodde för en av de ordinarie kassaledarna - Ingegerd - har ramlat och brutit armen så hon kommer vara gipsad i 6 veckor :| Tor, fre, lör, sön kommer de lära upp mig att jobba stängning - 14:30 till 22:15. Sedan ska jag göra det själv nästa vecka :| HERREGUD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0