Tröttis

Nu ska jag snart springa iväg till tåget! Jag ser INTE fram emot dagen. Egentligen skulle jag ha jobba 11 till 16... 5 h alltså! Men en kassaledare ringde igår och en tjej på jobbet ville vara hos sin mamma på kvällen som hade åkt in för akut operation igår. Inte kan man säga nej till det så jag jobbar 11:30 till 20:30 istället.... 9 h......... Jag har INTE sovit nog för det............. ÅÅÅÅH!!! Min favorit på MTV nu!! David Guetta - Love is gone! Nu känns det lite bättre! =D



Men det var lite pissigt för Johan skulle komma och kolla in lgh efter jobbet idag.... men nu går det la inte. Det är ALLTID någonting som hindrar mig från att ta direktbussen från jobbet varannan torsdag när jag ÄNTLIGEN kan det...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0