Worst time ever

Jag ser alldeles handikappad ut n't jad liggsitter här. Igår så mådde jag pyton helt plötsligt! Min mage såg - utan överdrift - ut som att jag var gravid i 6e-7e månaden!!! Jag hade/har VÄRLDEBS träningsvärk i vaderna och det hjälper liksomn inte riktugt...

Iaf så mådde jag sjukt illa och nageb kändes som att den skulle spricka!! Gick jag så kändes det som att sex personer vae inklämda samtidigt i min mage. Jag mådde illa illa illa. Det bkev inget flyttpackande... jag flyttar imorgon och det gör ont bara att resa sig. Jag ska jobba sju timmar idag och min mage, rygg och hals värker någonting fruktansvärt efter att jag var uppe mitt i natten och spydde i en kvart.

Jag måste tvätta håret innan jobbet, jag måste äta frukost, jag måste resa mig upp... ingen av de sakerna känns möjliga. Mamma sa att jag är varm, helvete...!

Tog tempen nu! Vanlig temp är 36,4, nu hade jag 37,8. Betyder det att jag har feber? Jag kör på att det inte gör det! Jag menar, det är ju inte ens 38!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gumman :s Hoppas verkligen att det är nån väldigt kortvarig skit! O att du är frisk imorgon!

Massa pussar <3

2009-02-01 @ 15:13:23
URL: http://whatitfeelslikeforagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0