Insikt eller galenskap?

Tinka - Mmmm ärtor says:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Jenny || We're bringing it back 2009!!! says:
a just d

Tinka - Mmmm ärtor says:

jag är helt utanpå skinnet!!!
HELT HELT HELT!!!!

Jenny || We're bringing it back 2009!!! says:

:S varför då?!

Tinka - Mmmm ärtor says:
aaaaaaaaah

Jenny || We're bringing it back 2009!!! says:
för att du ska flytta? :D

Tinka - Mmmm ärtor says:

det finns så många möjligheter till allt allt allt
man kan göra vad man vill!!
varför gör man inte det!
fatta!

Jenny || We're bringing it back 2009!!! says:
ja vet...:S

Tinka - Mmmm ärtor says:
det är hur lätt att bara gå ut genom dörren och ta sig var man vill
hur man vill
när man vill!
och så ghör man inte det

Jenny || We're bringing it back 2009!!! says:

"lätt"
:) tror ja

Tinka - Mmmm ärtor says:

och nu har jag nån slags jävla il som går genom hela kroppen och jag ser mig själv bara springa ut på gatan om och om igen i huvudet
de tär gaaaaaaalet!

Jenny || We're bringing it back 2009!!! says:
haha men herregud!
lugnande!!

Tinka - Mmmm ärtor says:

hahhaa
eller hur!
men seriöst!!!
vad gör jag med mitt liv!
visst, det finns delar i mitt liv och personer jag verkligen älskar men vad gör jag deremellan
vad gör jag med MIG
INGENTING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0