Nyårsafton - done

Det var la en speciell nyårsafton!! Som vanligt...

Först blev jag utbjuden av en kund på jobbet och så svarade jag nej och så drog jag till haninge. I norra Sköndal träffade jag Jenny och så kom vi fram runt halvåtta efter en kilometers marsch från bussen. Minusgrader och två tjejer varav en har strumpbyxor och den andra är barbent är den ultimata kombinationen!

Här nedan följer den sedvanliga röran av bilder!


På väg till jobbet. SOL!! ^__^


ÖR : Axel, Jenny, Daniel
NR: Anna, Jocke
(VAD GÖR ANNA??)


NÄRMAST IFRÅN: Fredrik, Patric, Patrik


Den gamle invaliden. Det skulle varit en ny favorit om det inte hade varit så att den är skitäcklig!!!


Jockes nya husdjur såg lite undernärd ut så han fick en maräng ^^


Det är la bara nyår en gång om året!!! Eller nä!!! TVÅ!!! En gång i början och en gång i slutet... med Katinkalogik iaf!!


Efter marängen blev han törstig!


Han fiskade typ jordgubbar... eller nåt


!


Sedan kom Bla1, Bla2 och Frans.


WTF Patric!?


<3<3<3


Fredrik och Axel visar upp sina bästa sidor... HA!!!




Jag måste ju säga att alla bilderna är fantastiskt smickrande!


Det var någon som satt dubbelvikt och inte mådde så bra på T-centralen


Att det här fotot blev det som följde kallas allra bäst som ironi..

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Tack så mycket för din kommentar på min hemsida :-) Jag använder både kol och blyerts beroende på skuggningen.. vill jag ha en mörkare skuggning så kan jag använda kol :-)

2009-01-01 @ 17:40:54
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Anna ^^

okej för att försvara min "ställning" så hämtar jag min kamera och den var sjukt jobbig att nå!!! och du tajmade när jag var som mest "klumpigast" ^^

2009-01-02 @ 14:35:00
Postat av: Anna

okej jag måste nog förklara mig. Jag försökte att vara smidig ooch hämta min kamera och samtidigt försöka att inte komma med på kortet. men vi ser ju hur de gick ^^

2009-01-03 @ 10:30:48
Postat av: Anna

jag hatar datorn!!!

2009-01-03 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0