Tidig morgon... sen natt?

Gick och lade mig okristligt tidigt igår... 20:45 låg jag i sängen :|... jag vet. Jag ska gå hemifrån 06:30 så jag tänkte att för en gångs skulle skulle jag sova 7-8 h... och det gick ju som det gick! Jag är INTE van vid att lägga mig så tidigt så jag vaknade två- tre gånger och slutligen en gång till vid 2:30............ sedan dess har jag varit vaken... jag gick liksom upp och duschade 3:15............  och nu sitter jag och äter gröt.......... Jag skulle egentligen gått upp 05 så en sådan stor skillnad är det la inte. Jag fick iaf sova nästan 5,5 h "i sträck". Så! Nu är frukosten slut!

Påminnelse:
ring sjukhuset på måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0