Bosse

Jag sökte på kroki för jag är intresserad av att börja med lite konstkurser i höst. Detta var den första länken jag snubblade över. Hahaha! UNDERBART!! Läs hela annonsen(?) "Kroki i Stockholm. (Just nu gratis)":

Kroki var och när du vill utan kostnad. Bjud in dina vänner.

Kroki varje dag 8-24 i sommar (2009).

Enklare kan det inte bli.
Skicka bara ett email till mig med en tid och plats som passar dej.
Du kan välja var som helst i Stockholms län (och även i Uppsala).

Enklast är om du vill ha kroki utomhus eller hemma hos dej.
Bor du nära Stockholm kan du ha kroki hemma hos mig. (Ta med 1-3 vänner.)

Min emailadress är: [email protected]
Jag har telefonnummer 0762841701. Ring istället för att email’a om du vill ha kroki genast, (senast kl 22).

kroki-stockholm
Jag hade öppen kroki i Stockholm i höstas. Här står jag i en feg ställning.

skog
Jag är en erfaren manlig krokimodell som älskar att stå modell. Därför står jag krokimodell utan att ta betalt. Jag blir glad om jag får en av de skisser du ritar. Jag tillhandahåller bra ritunderlägg som är släta och hårda (27×40cm), pennor, ritkol och A4 papper (gratis om ni inte är fler än sex personer). Jag är pålitlig och har aldrig missat en tid trots inställda tåg eller dåligt väder.

Bjud in dina vänner om du inte vill skissa ensam.
Om det t.ex. är fnissiga kvinnor som tecknar av mig finns en liten sannolikhet att jag får stånd utan anledning. Det är inget att bry sig om, det går isåfall snabbt över.


Jag hoppas du väljer att teckna kroki i sommar, istället för att sitta och sura över att alla krokikurser startar först i september. (Fr.o.m. september tar jag 65kr/person för 2 timmar kroki.)
M.v.h
Bosse

Kommentarer
Postat av: Johan

Han var med i Metro för 1 år sen eller så :P

2009-07-25 @ 07:53:28
Postat av: konstmodell.se

Jag har varit modell för kroki och kroppsmålning många gånger, faktiskt mest på möhippor, och det är för mig lika naturligt som att sola naken på stranden eller att basta gemensamt.



Att jobba gratis är inte min melodi men det är idel nöjda kunder som har kul och är duktiga.



Var gärna nyfiken och se även bloggen http://oblyg.blogspot.com

2011-02-22 @ 16:23:31
URL: http://konstmodell.se
Postat av: Krokimodell

Testa gärna en krokimodell från http://www.krokimodell.nu om ni ska ha tjejfest eller möhippa i Stockholmstrakten. Massor av kul upptåg. Och vanlig kroki förstås. Här hittar ni den andra möhippemannen från reportaget i Amelia om de nya möhippemännen förresten: http://www.krokimodell.nu/index.asp?page=roliga_timmen

2011-03-12 @ 16:57:16
URL: http://www.krokimodell.nu
Postat av: David Michelangelos

Jodå, ovanstående två inlägg har gjorts av de två manliga nakenmodeller som desperat söker nya offer genom inlägg i allehanda bloggar. Det kallas ren och skär egoistisk reklam. Vissa är tydligen desperata i jakten på att visa sina snoppar för tjejer.

2011-07-16 @ 20:40:13
Postat av: konstmodell.se

David skriver om "offer", desperation samt antyder att jag som modell drivs av att visa snoppen.

Analysen är verk och pubertal, teserna är ogrundade och inget annat än en reflektion av Davids egna inre.

Oavsett om jag är modell för en konstnär, ett studieförbund, en fotograf eller en tillställning så är min professionalism ohotad.

Givetvis vet inte David något om detta, det intresserar kanske inte ens honom?

Det är ju enklare att hålla sig till sin egen bild av världen och sina medmänniskor än att faktiskt ta reda på fakta före man skriver.

Om du ser detta och vill diskutera hur det är att vara modell, hur olika det kan vara eller annat så får du gärna kontakta mig men att dra alla över en kam med svepande och nedsättande kommentarer är inte ok.

Mvh Lars

2013-12-11 @ 04:59:22
URL: http://oblyg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0