Min mobil... min söta mobil



Jag har varit pissig på att blogga. Orsaker:

1) Fint väder
2) Rar pojke
3) Mobil (kamera) på lagning
4) Jobb jobb jobb

Den skulle varit klar vid det här laget... mobilen alltså. Hmmm... använder min gamla mobil sålänge. Det är underbart att kunna ringa normalt utan högtalartelefon eller headset!!!!!!! AJA!!!

Snart blir det lunch/fika med Jenny och sedan tror jag att jag ska på förfest hos Micke på jobbet och sedan ska vi ut till Vickan... var det nu ligger. Får se... var så länge sedan jag var och festade... eller drack mer än ett glas alkohol för den delen.

Pussipuss!!

Kommentarer
Postat av: David

Du kniper ena foten å sträcker ut den andra. Avancerat!

2009-07-06 @ 19:36:12
Postat av: stig B

Hejsan !



Hadde inte kvar adressen men sökte på Katinka blogg.

152OOO ELLER 16200O SÖKRESULTAT. Hoppas att,

du har tid att teckna någon gång. Gillar dina,

teckningar..

2009-07-14 @ 01:53:43
Postat av: Tink

Kul att du nämner det nu... för jag har faktiskt PRECIS börjat teckna igen!

2009-07-15 @ 09:11:21
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0