I have(d) a dream


Inatt drömde jag en konstig dröm. Jag drömde att:

- Jag var på ett hotell och hittade två kända senatorer (i drömmen spelades de av Mel Gibson och nån blond kändis) tillsammans i ett badkar (båda var redan gifta) och försökte springa därifrån men fastnade med båda fötterna i min morgonrock så de såg mig

- Jag misslyckades med en omelett som jag skulle göra medan pappa var på toaletten och att jag mådde skitdåligt över det och drog därifrån

- Jag drömde att Berglund och två andra låg och sov med täcke och allt i en bajscontainer och att David inte tyckte det var så konstigt

- Jag drömde att jag var hemma hos Emma och att det kom nån äcklig gubbe och våldförde sig på henne och att hon då började våldföra sig på mig och att jag blev skitförbannad på henne över det och att hon fick ett psykiskt sammanbrott

- Jag drömde att David tog med mig hem till en kinesisk hårfrisör och det visade sig att mitt hår hade blivit skitlångt och så klippte hon det fint och jag fick en fin kinesisk tröja som famodern hade stickat på köpet

Kommentarer
Postat av: Johan

Imponerande att du kommer ihåg allt detta :)

...kul att jag fick sova i en bajscontainer :(

dock bättre än sandras dröm nyss om att jag var död :)

2009-06-08 @ 11:13:32
Postat av: David

Måste säga att den där bilden gör dig rättvisa! :D

2009-06-08 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0