Namaste Shantaram


Jag har precis läst klart den otroligt tjocka pocketboken Shantaram. Jag har "längtat" tills den skulle vara färdigläst. Jag tyckte MYCKET om den och led verkligen inte av att läsa den... men den var så pass tjock att man efter ett tag ändå började känna av den där otåligheten av att en bok ska vara klar.

Men nu känns det lite som att ha mist en gammal vän. Jag blir nästan lite sorgsen av att veta att den är färdig. Men nu har jag iaf börjat läsa Tony Kiedis' (sångaren i Red hot chili peppers) bok. På engelska som bra är. Så blir det hans egna ord på riktigt!! Nu ska jag nog sluta uppdatera min blogg för idag... så att du som läser inte får en chock eller nåt... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0