10 h och 15 min

Nu slutar jag 17 istället!! Yes!!! Ska ner igen 15:34... då är det knappt 1,5 h kvar! Aaaah!!! Härligt =) Men det har varit en riktigt bra dag!! Jag har varit på skitbra humör trots morgonens katastrof och har fått varendaste kund att le eller skratta! Jag är bla "otroligt söt" och "vacker som porslinsdocka"!!

Jag har största delen av dagen - efter 11 - sprungit runt som en höna i affären med varor, skötit om schemat fast jag inte skulle, haft små möten med kassachefen och hjälpt kunder när jag blivit stoppad på vägen mellan nån stans och nån annan stans!! IAF!!! Snart ska jag dricka ett glas vatten och springa ner igen! Att vara kassaledare ger lite fördelar och man får lite fördelar faktiskt eftersom man är så pass känd av resten av butiken! De e najs...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0