Ang. George Bush


Jag påstod i ett tidigare inlägg - i en liknelse - att George Bush's intellekt var litet. Men jag stavade då fel. Erik kommenterade att jag då framstod som korkad . Eller iaf att jag kanske inte framstod som intelligent då.

Jag försöker inte framstå som intelligent och tycker dessutom inte att en persons stavning har med intelligens att göra! Inte för att jag är dyslektisk - men menar du då, Erik, att en dyslektiker inte är intelligent för att denna kanske inte kan stava perfekt.

Ang. George Bush nu då: Jag har faktiskt forskat om George Bush för några år sedan i gymnasiet och låt mig säga att han inte är den skarpaste kniven i lådan...

Kommentarer
Postat av: Markus

- Han har inte alla hästar hemma i stallet.



- Hissen går inte ända upp.



- Han är dum.



Vem fan är Erik btw?

2009-03-03 @ 23:46:06
Postat av: Tinkus

Vet inte, han har kommenterat några ggr. Det kan vara en Erik som jag känner. Isf ska jag snarast informera honom om hur dryg han är!

2009-03-04 @ 07:31:11
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0