My day.

Gick och lade mig 23 igår!! =DDD Så vaknade jag strax efter 7... klarvaken! Runt 10-11 mötte jag Jannike på stan och gick runt med henne ett par timmar. SUPERFINT väder så vi satt ett tag i solen nere vid Maren!


Två söta gubbar på bänken bredvid


Änderna, måsarna, sothönsen och kanadagässen! Vi såg en skitsöt and som log och kisade med ögonen. Helt sjukt!!

Nu är jag hemma på en liten andhämtning. Jag fick burkar som det skulle växa saker ur på inflyttningsfesten! Det har börjat växa!! ^^


Nu är det bara jordgubbsplantan som inte har börjat växa ännu =(

Om 40 min typ ska jag möta mamma nere på station så ska vi också driva runt lite. Sedan blir det fika på Bacino med David. Sedan får jag se vad jag hittar på. Tycker jag har lyckats pressa in ganska mycket på min lediga dag ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0