Behöver inte läsas

1. Hur gammal är du om fem år?
26 år :|

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma och Jannike och så alla på jobbet...

3. Hur lång är du?
183,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Flyga drake

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Radiotjänst XD

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Nu har vi två plaser lediga på båten! En kille kunde inte få ledigt så ni kanske känner nått skönt par som e sugna! :P

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Om jag vill ha svart fort så ringer jag, är det inte så bråttom smsar jag.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Japp, sedan jag var 4

10. När såg du senast din mamma?

vid 23 ungefär

11. Vilken ögonfärg har du?

Grönbrun

12. När vaknade du i dag?
5.........!!!!!!!!!!!!

13. Vilken är din favoritjulsång?

Hmmm... "Nu tändas tusen juleljus" kanske...

14. Vilken är din favoritplats?

Under solen...

15. Vilken plats föredrar du minst?

I kallt mulet regn

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Usch... skit i vad jag tror! Jag VILL befinna mig på semester på nåt varmt ställe och dricka fruktdrinkar med goda vänner ^^

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Händer under sängen... viskande röster i garderoben...

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Vad menas med "verkligen"? Jag skrattar la lite då och då

19. Hur stor är din säng?

160 bred och 200 lång

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär =(

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Två sovkuddar och en läskudde

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett - Sörmland (två om man räknar med där pappa bor - Halland)

24. Vilka städer har du bott i?
Samma som svaret på fråga 23 fast Södertälje och Varberg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Föredrar barfota en varm sommardag på slät sval asfalt. Skor kan ju vara skönt att ha i en barrig skog. Och strumpor är mysigt att ha... eller sockor en vinterkväll i soffan med en kopp te

26. Är du social?
Beror på hur jag mår...

27. Vilken är din favoritglass?

All glass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Alla efterrätter

29. Tycker du om kinamat?
... duh...

30. Tycker du om kaffe?

Jo, men allra mest moccachino

31. Vad dricker du till frukost?

Vatten

32. Sover du på någon särskild sida?

Det tror jag inte. När jag var liten var det höger sida men jag vågade nästan aldrig ligga så för då låg jag med ansiktet in mot väggen och då kunde jag inte se om det kom några spöken. Då tänkte jag att ett spöka stod och såg på mig så då blev jag tvungen att vända mig om fort fort fort

33. Kan du spela poker?
Mm... boooring

34. Tycker du om att mysa/kela?
Mmm <33333

35. Är du en beroendemänniska?
Utan tvekan...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nä, men min morfars faster hade det...

37. Vill du ha barn?
Nån gg säkert

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite tyska och lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nää!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Om det är riktigt varmt och soligt och jag slipper maneter och hajar så är det havet. Strandvågor är askul också!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
KLÄDER OCH SKOR!!! Och luncher och fika och kompisar

42. Äger du dyrbara smycken?

Ett halsband jag fick av Micke

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Venne riktigt! Känner mig inte så otroligt engagerad i programmen jag ser

44. Kan du rulla med tungan?

Ja, jo... eller det beror på vilket sätt...

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Fredrik är seriöst sjukt rolig!! Rattirajraj!!!!

46. Sover du med gosedjur?
Nä, de är bara i vägen!! När jag var liten hade jag flera hundra gosedjur i sängen. Jag trodde de levde och de fick turas om att sova med mig uppe vid kudden.

47. Vad har du för ringsignal?

Aesop Rock - None Shall Pass

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jo, några har sparats

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En del av musmattan

50. Flirtar du mycket?

I kassan gör jag det ibland utan att jag menar det har jag upptäckt...

51. Kan du byta olja på bilen?
Det kan jag säkert... vet inte på vems bil bara... någon som erbjuder sig ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Det vore illa eftersom jag inte har körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Tusen strålande solar

54. Läser du dagstidningen?

Om jag inte har nåt bättre att läsa på rasten på jobbet eller om nån har glömt kvar det på tåget

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nää...

56. Dansar du i bilen?
HHAHAHA!! Vad är det för en fråga!!??? Hur jävla stora bilar har folk egentligen!!? Sådana med discogolv i bakluckan?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Oj! Ingen aning! Bandit i någons bil kanske...

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"Adr. ändr.
- H&M
- Lindex"

59. När var du i kyrkan senast?

Hmmm... i sommras kanske. Smet in så en kompis kunde gå på toaletten :P

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Oh.... Caroline kanske...!?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En jobbig natt på en ö i Sthlms skärgård. Du vet när jag menar Helena...

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Jag vet inte. Är lite borta i huvudet nu... eller VÄLDIGT borta. Känner att jag har lyckats riktigt bra med att isolera mig... eller vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Helli

sure do! :|

2009-03-01 @ 13:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0