Hjärtklappning

Hjärtklappning nyss för första ggn på säkert ett år! Men det varade bara några minuter! Glömde hålla andan när jag böjde mig ner för att sätta på mig strumpan... Hahaha! Jag håller alltid andan när jag böjer mig ner för att undvika hjärtklappning som jag hade så ofta förut... det kommer av sig själv andhållningen men den här ggn lyckades jag andas in och då kom den välbekanda mattheten i kroppen och hjärnan domnar till lite och så klappar hjärtat igång som en hammare så att bröstet och halspulsådern börjar röra sig så att det tydligt syns utifrån! Ett sista kraftigt DUNK - sedan känns det som att hjärtat stannar ett litet tag - och så försvinner dunkningarna upp genom halsen och blir svagare och svagare och till sist tynar bort.

Kan någon förklara för mig hur detta kan vara normalt? Gjorde EKG för några år sedan men allt stod rätt till. Precis som att jag har perfekt hörsel när jag är den som använder ordet "va!?" mest av alla jag känner! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0