Psykologen vs. Katinka



Idag ska jag för första ggn någonsin gå till en psykolog! Förra veckan när jag beställde tiden kände jag att det var lite dumt eftersom jag mådde så himla bra den dagen. Jag mådde faktiskt alldeles sjukt bra!!

Men så idag! Idag mår jag verkligen helt galet dåligt! Jag var så stolt igår för att jag lyckades låta bli att äta yoghurt med flingor (tål varken det ena eller det andra och har ätit det varje dag de senaste veckorna på jobbet eftersom det är gratis). Men så slutade det med att jag åt 5 mackor som jag tål ännu mindre. Köpte tre påsar lösgodis sedan efter jobbet. Åt upp hälften i varje påse och slängde resten. Hade jag inte gjort det hade jag utan tvekan ätit upp alltihop. När jag kom hem med min ångest klädde jag av mig direkt och lade mig i sängen och mådde dåligt och somnade.

Idag känner jag mig som en jävla kalaskula och har dessutom kommit till sista veckan på min p-pillerkarta så jag har jätteont i magen. Tog nyss en Alindrin och får se om det kanske kan hjälpa. Iaf så är jag - som jag ser det iaf - i PERFEKT tillstånd för att gå till en psykolog NU! Om 30 min går jag till tåget och sedan får vi se om jag hittar dit! Fuck this fucking ätstörning! Nu ska du bort!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0