Rutiga kokboken... scary......


Eftersom jag inte tål någonting på jobbet och jag föredrar att äta nylagad mat hellre än uppvärmt näringsfri mat så äter jag gärna lunch hemma. Frukost 8 och lunch 11. Jag är då lite smått besatt av mat så jag gick nyss ut i köket och funderade vad jag skulle äta. Jag öppnade rutiga kokboken för att få lite inspiration.

Jag tänkte att jag skulle göra nåt med köttfärs. Jag slog bara upp kokboken och framför ögonen på mig står det köttfärsrätter!!! Är inte det sjukt. Och så kollade jag på nyhetsmorgon på fyran och då åt de en tårta som de jämförde med butterkaka. Jag bläddrar en bunt sidor längre fram............ BUTTERKAKA!!! Är inte det sjukt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0