Listolilililililililiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

Matvanor:

Bästa maträtt? Någon stor macka med massa matigt pålägg på!!
Bästa dryck? Hmmm... svår. Dricker oftast vatten men Lingondryck är gott! Och moccachino

Hatdryck- och maträtt? Jag kan inte i ärlighetens namn komma på nåt jag ens ogillar

Bästa alkoholdryck? Vitt (Ecologica Berlina)

Använder du smör på smörgåsen? Mmmm!
Smågodis eller färdiga påsar? SMÅGODIS no doubt!

Favoritglass? Pistage just nu! MMMMMMM!!!


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Kanske nån 1000-lapp

Har du mer skor än kläder? ABSOLUT inte!

Favoritplagg? Stora- men kvinnliga tröjor

Hatplagg? För små kläder

  

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jobbar på Ica

Vad vill du bli? Sjukt rik och syssla med någonting jag tycker är riktigt roligt!!!!!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nja

Är lönen viktigast? Den är 50% nästan tycker jag iaf

  

Boende:

Lägenhet eller hus? Etagelägenhet högt upp i staden med egen takterass

Framtidsplaner med boende? Att må bra och trivas där jag bor och ha ett jobb jag brinner för
Litet eller jättestort? Drömboende? Stort (isf är städerska ett krav, jag och dammsugaren kommer inte överens) och se förrförra frågan.
Landet eller mitt i stan? Stan

Mysigt eller sterilt? Steril mysighet. Rent och fräsht men gärna levande ljus, vitt vin och mjuk stor soffa

  

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Jag har inte barn och otrohet är inte okej för mig. Det är bara okej om man har ett öppet förhållande och i det fallet är det ju inte ens otrohet.

Älskar du någon? Jag älskar flera på olika sätt ;)

Betyder familjen mycket för dig? Min familj betyder någonting enormt!

Tycker du om att dricka dig full? Inte stupfull men lite lagom kan vara mysigt ibland. Så man blir sådär knäpp och kommer på massa roliga saker

Hemmafest eller krogen? Hemmafest med massa skönt folk man aldrig har träffat blandat med lite folk man känner. Ååååh, jag vill gå på bröllop - bästa festerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0