Gå över, gå över, gå över, gå öv....

Fan... det ilar och gör ont som faaaaaaaaaan. Det har varit en pina!!! Vaknade nog ca 30 ggr inatt och var tvungen att somna om med den här smärtan. När jag väl gått upp är varje sväljning en mardröm... och då ska vi inte prata om hur det var att borsta tändera och använda tandtråd och skölja ur med Hexident...!!!!!!!!!!!!!!!

Jag mår så illaaaaa!! Har redan tagit penicillin, magnesyl och ipren. Ska kolla hur mycket man får lov att droga ner sig med på en dag. Men... nu ska jag iväg och vara kassaledare... igen! Igår strejkade ju kassa 7, 11, 12, 20, 21 och 22 under tömningen så jag fick tömma dem manuellt en och en efteråt. Och jag som inte har öppnat på flera månader och så blir det såhär!

Puss... håll tummarna för att penicillinet börjar verka redan idag... okej!

Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

Tittar in här och önskar dig en trevlig helg :) Längtar du till julen? :)



ps: va stor text du har i inlägget :S

2009-11-20 @ 06:32:41
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej gumman. Hittade den här tävlingen och tänkte på klockan vi såg på Mio. Är väl inte identiskt men a...vet inte om det är något :) Ett tips iaf :) Krya på dig nu fort fort fort! Kramkramkram! ps. ska du operera? :S



http://ljuvligtlantligt.blogspot.com/2009/10/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0