Godis - no more


Jag åt lunch idag med Jenny, då berättade hon att hon inte ska äta godis nå mer. När jag slutligen kom hem ikväll så plockade jag faktiskt fram en godispåse. Jag har inte ätit godis på jäääättelänge!!

Jag började totalmoffa. Men det är följande som är det sjuuuka:

GODIS är äckligt. Jag försökte tycka det var gott. Äta det på olika sätt. 'Mmmmm' tänkte jag. 'Vad gott...'. Men... ingenting!!! Det var så ÄCKLIGT!! Jag åt mycket... och det blev äckligare... och äckligare. Nu är jag grymt sugen på chips. Vad sägs om en sked med salt?

Nej seriöst. Kanske ska gå i Jennys spår? Inget godis? Fy faaaaaan äckel äckel. Mår illa bara jag tänker på det. GODIS ÄR BAJS!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Håll dig till endast mörk choklad, med +70%.

2009-11-25 @ 20:02:32
URL: http://www.vandringsman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0