Eh... va? Paket?

Jag fick ett mail nyss och undrar vad i h-vete det handlar om:



Hello!

Unfortunately we were not able to deliver postal package you have sent on the 3rd of July in time
because the addressee's address is inexact.
Please print out the invoice copy attached and collect the package at our department.

DHL Delivery Services.



Dessutom står det inte i kombination med min mailadress utan det står att den är sänd till kathie@p..... osv. Det är INTE min mailadress!! Men ändå ligger den i min inkorg =/

Och DHL är ett riktigt leveransföretag

Fattar ingenting. Jag har INTE sänt något paket alls! Det kan ju INTE vara nåt om Illustrerad Vetenskap för det beställde jag INTE 3 juli utan sent i sep! Aja, jag låter det vara helt enkelt. Går ut och plockar kastanjer istället! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

maila dhl och undra, så att rätt person får det.

2009-10-07 @ 13:18:46
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: David

Håller med Frida här!

Du har inte en aning om vad det här gäller, men andra ord kan det vara precis vad som helst, exakt vad som helst. Du kanske begår ett misstag både för dig själv och för någon annan om du inte kollar upp det.

2009-10-07 @ 18:00:57
Postat av: Helli

ne usch va försiktig! låter som en scam under falsktnamn för att verka förtroendeingivande

2009-10-08 @ 10:28:56
Postat av: Mattias

Det är absolut ett fejk skulle jag tro. Svara inte på det.

Och om du nu ska skicka paket eller ta emot, se till att

det går med UPS så klart. :o)

2009-10-10 @ 07:31:57
URL: http://www.vandringsman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0