Jag är faktiskt rätt rubbad



Jag har en miljard kläder och ungefär 2 plagg som jag tycker om. Men man kan inte ha samma kläder varje dag.

Detta gäller: När det blir för mycket blir jag handlingsförlamad och klarar INGENTING!!

Jag gick på stan idag. Rotade igenom varenda affär i hela Tälje och hittade INGENTING! Jag hittade en BH som jag har behövt i flera månader... MEN DEN LYCKADES JAG GLÖMMA KVAR I EN PROVHYTT NÅNSTANS!!!! Nej... inte innan.... utan EFTER jag hade betalat den!!!

Efter 3 h hade jag alltså... ABSOLUT ingenting

Jag gick hem i regn och blåst. I motvind (OCH motregn)!!!!

Jag ska ut på middag ikväll och skulle klä på mig nåt kul. Men det finns INGENTING. Jag bytte kläder tills jag hade stirrat mig fet i spegeln. Det ligger en stor hög med fula kompensationskläder på golvet som jag inte vill ha.  Det ligger ETT plagg där som jag kan ha på mig... men jag känner att jag har tjatat ut det!!!!

Jag känner mig urkigt vissen och sitter i en stor hög täcke och tänkte göra det fram till det är dags att gå... GUD VET vad jag ska sätta på mig då.

Det här kanske låter lite - om inte väldigt - fånigt.

'Buhuuu, du har inga kläder som du tycker om. Stackars diiiiig. Tänk på barnen i Biaffra FÖR FAN!!'

Men det spelar ingen roll! Risig och jävlig känner jag mig och det blir inte bättre för att jag tänker på alla fattiga barn i Afrika... Jag kan inte sätta mig själv i perspektiv. Känner jag mig ful eller tjock... då KAN jag inte lämna det. Då blir jag världens största grinbebis!

Nu ska jag vetefan!!! Försöka få lite ordning på mitt tragiska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0