Kräks och spy

Igår kväll runt 9-tiden kom ett plötsligt illamående över mig. Jag låg under täcket och rysningar gick fram och tillbaka genom kroppen på mig och hjärtat rusade som på en ekorre ömsom saktade ner till en skrämmande blåvals-takt. Det kändes som om någon stod och borrade ner en häl under revbenen på mig och att det rusade omkring en hop med råttor i magen.

Jag kräktes två gånger för att få det att sluta, men det gjorde det inte! Till slut tog det ändå slut efter några timmar och det kändes som det skönaste jag någonsin varit med om.

Idag har jag - liksom igår - ingen lust alls med skulpturkursen... men ska nog släpa mig dit ändå. Sedan ska jag på IKEA med Jenny... skulle helst skippa skulptur och dra dit på en gång!

Nä, ska jag hinna måste jag dra nu

urk

Kommentarer
Postat av: Frida

svininfluensan?

2009-10-07 @ 13:23:07
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0