Felix, Morgan och David

Jag drömde en konstig dröm inatt. Utan att gå in för mycket på detalj så kan jag säga att jag drömde att tippenMorgan satte på Felix Härngren som var en långhårig clown. Detta gjorde de i en väggsoffa på ett café. Jag kan ju gå in på EN detalj att veckarklockan ringde precis när Felix tog tag i en viss lem på Morgan... men då hade redan min dröm gått från skum komedi till allvar och paret bestod inte längre av Felix och Morgan.

Förutom detta tänkte jag bara skriva att jag älskar David mer än jag trodde det var möjligt! Så på ett sätt passar kategorin på det här inlägget in på båda styckena här.

Nu ska jag till jobbet och tänka på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0