Klantjävel


Snyggast bilder ever hahahha!!

Skulle träffat Tove och Axel och några andra och gått ut ikväll... men fan heller. Är man en idiot så är man

Ring ring
"Hej det är Katinka!"
"Heej, det är Karin från Ica kvantum som ringer och stör, haha!"
"Jamen heej."
"Du, Karin är fortfarande sjuk så jag undrar om du vill stänga imorgon!?

Jag som inte har någon som helst tidsuppfattning säger:
"Jamen det kan jag väl!"

Jag skulle egentligen jobbat som kassörska mellan 14 och 20 så jag tänkte
'Äh, 2,5 h mer spelar väl ingen roll!'
Jag kopplade INTE ALLS att imorgon betydde fredag... då jag skulle träffa T, A & co.

Följande texter är sms:

Axel (18:59): Vi tar oss till Gullmarsplan, bara så du vet

Axel (21:08): Är du på gång?

Tove (21:24): Tinka! Kom!

Axel (21:26): Tinka kom till oss!

Katinka (22:29): Vad gör ni...? Blev tvungen att jobba över :( eller med andra ord, jag klantade till det!

Tove (22:30): Vi är på pub... Vad hände?

Axel (22:30): Vi sitter på Sjätte Tunnan. Med andra ord i gamla stan

Katinka (22:41): Äh, chefen frågade igår om jag kunde stänga som kassaledare "imorgon". Hade hon sagt "på fredag" hade jag kopplat direkt. Men som hon nu inte gjorde det tänkte jag inte på att fredag och imorgon var samma sak... därav kom uttrycket "klanta till det"! Därav blev det även för sent iom att jag ska jobba imorgon bitti... :( Förlåt! Jag hoppas ni vågar bjuda med mig någon mer gg :P :$

Tove (22:43): Klart. Vi saknar vår Tinka. Vi har discobowlat och druckit öl :)

Katinka till Tove(22:46): Saknar er med! Ha det så himla skoj! Kramar!

Axel (22:55): Men... Ok då! Jag bjuder med dig någon annan gång men bara om jag får göra det i skottland ;)

Fredrik (23:15): Häls häls!

Magnus (23:16): Hälshäls jag får ingen teckning

Tove (23:16): Ska bli :) alla messar nu för de har det kul men saknar dig

Joachim (23:16): Alla messar dig nu!!!







Kommentarer
Postat av: Tove

Vi har inget liv ;)

2009-09-22 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0