Ang. Spice Girls

Härom dagen tog jag ännu två "spicegirlsbilder". Senare på kvällen när jag förde över dagens bilder till datorn och skulle lägga upp dem här på bloggen insåg jag att jag verkligen inte hade någon lust.

Ju fler fula och förstörande spicegirlsklotter jag ser, ju mer irriterad blir jag. Jag har tänkt ett tag på att kanske bara uppmuntrar jag till klotter som jag ju faktiskt är väldigt irriterad på. Sedan påpekade David samma sak och då kände jag hur dum jag var.

Så nu slänger jag handsken på golvet, den feta damen har sjungit... jag visar var skåpet ska stå! Nu är det slut på det här! Det finns bättre sätt att hävda sig än att spraya fula saker på folks hus och kommunens ägodelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0