Charles de Gaulle

Sitter här på Paris (Europas) största flygplats CDG. DEN ÄR STOOOOR!!! Det tog ca 40 min för oss att ta oss från Arrivals till nästa gate!!! Vi åkte en skyttel mellan terminalerna... EN SKYTTEL!!! Tog typ 10 minuter bara det.

Vi har varit här ca 4,5 h nu och jag har bland annat fått lära mig vad Confit de canarde är, samt att fransmännen inte har en ANING om hur man ska förklara det... inte ens på franska. Det är iaf anklår... tillagat på... något vis.

2 h kvar tills planet går. Min nya kamera är bäst. Det är sommar i Paris. Militären går runt här med k-pist. Killar STIRRAR fortfarande i Frankrike - ytters odiskret. Vi hörs!!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Johan

så jävla avis!

2010-04-28 @ 18:47:45
Postat av: Anonym

PUSS! :)

2010-04-28 @ 19:45:53
Postat av: Tobbe

Det brukar ta 40 minuter för David att ta sig från ena sidan av bandyplan till den andra också. Skulle säga att 40 min på CDG är snabbt i jämförelse.



Hälsa solen att den gärna kan besöka de norra breddgraderna lite oftare...

2010-04-30 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0