Trädgårdsmässan i Älvsjö




Jag och David drog till trädgårdsmässan idag. Kan ju inte säga att jag tog en massa bra bilder. SEB hade en pickup som bankomat och någon hade byggt en mås-holk á la Varberg.

Som vanligt när jag tar ett initiativ att hitta på någonting slutar det med att mitt sällskap får ut mest av hela grejen. David kom därifrån med ett tiotal saker (däribland en jättefin kruka med notmotiv och en palmstickling från Sydamerika) medan jag kom därifrån med en futtig fröpåse körsbärstomater!

Men det var mysigt!! :D

Kommentarer
Postat av: David

Det fanns Södertälje-fågelholk också! Glöm inte det! :) Den var rätt söt faktiskt. Skulle jag ju kunnat ja på balkongen!!

2010-04-11 @ 22:27:45
Postat av: Berglund

haha min syrra säljer fågelholk med inbyggd webcam :D

2010-04-12 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0