BANG BANG BANG!!!

"Det är polisen! Öppna! ÖPPNA SÄGER JAG!!!"

Det var bland det första jag hörde imorse. Polisen bultade på grannens dörr i närmare en timme. Det handlar alltså om grannen som jag trodde drev bordell eller sålde kokain eller nåt. Grannen som ville att jag skulle komma hem till honom och hjälpa honom skicka ett mail.

*BANK BANK BANK*

"Det kommer komma en låssmed!!!"

*BANK BANK BANK!!!*

"Nu kommer en låssmed!!!!"

*BANK BANK BANK*

"Är du ensam där inne!!!?"

Osv... det var en härlig morgon. En polis stod utanför grannens fönster på baksidan också. Jag har inte den BLEKASTE om vad som hände...

Kommentarer
Postat av: David

tur att jag var där å kunde skydda dig!

2010-08-20 @ 03:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0