Varberg <3


Fåret till höger fastnade med huvudet i stängslet


Järnvägsövergången med minigolfbanan på höger sida, havet rakt fram och strandbaren från Vänner och fiender på vänster sida


Beståndet av öronmaneter var riiiiiktigt lågt. Hittade bara en massa brännmaneter på hela stranden! :S


View


Vattnet rinner ner till havet och bildar vackra fåror i sanden


Havet


Om jag hade haft med mig en påse skulle jag fyllt den med snäckor


Varberg är fint... men blåsigt


Blåstång


Fd krabba


Fd mås(?)


Fortf. mås


Världens minsta manet...


Blåmussla!


Chellmack XD


Vindsurfare. Måste prova någon gång... kanske


Enda strandbesökaren, förutom jag själv. Han grävde en jättegrop. Bara toppen på hans hår stack upp när han ställde sig i den


Wooden road


På väg till Sthlm kanske?

Kommentarer
Postat av: Berglund

På väg till Sthlm kanske?

troligtvis till malmö om du har havet i ryggen :)

Sköna bilder i vilket fall :D

2010-08-20 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0