Jag och Tove gjorde stan (iaf den gamla)



Tove goes economic och improviserar en doggy bag <3

Jag och Tove åt ett par gigantiska sallader och lite efterrätt. Sedan ut för att köpa akvarell. Helt skiten gick på 961 kr :| Jag är ruinerad för tusan!!!!

Hela skiten inkluderar:
- 6 st konstnärspigment (färgkoppar)
- 1 färgask
- 1 palett
- 2 penslar (1 liten mårdhår och 1 stor syntetisk - den syntetiska kostade "bara" 107 kr medan en stor i mårdhår kostade mer än 400 kr :|)
- 1 underläggsplatta
- 1 akvarellblock
- 1 blyertspenna 2H

Tror det var allt. Efter lite ångest och ett svep med kortet var jag fattig och förvirrad. Tove övertalade mig till sist att betala... nog mest för att hon var trött på att stå där inne och svettas i sina feta vinterkläder.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Först restaurangbiträde på Max och nu personlig assistent :P

2010-12-03 @ 10:29:36
URL: http://madous.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Du, det håller jag med om! Jag klarade av jobbet som telefonförsäljare i 1 månad och jag klarade bara av att jobba på Max 4 gånger sen sa jag upp mig. Men jag har den förbaskade uppsägningstiden, så jag måste jobba 3 gånger till med tiderna 11-19.30 tors och fre nästa vecka och sen 16-23 måndagen veckan efter.

2010-12-03 @ 15:38:41
URL: http://madous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0