Vi har iaf tur i kärlek


På bilden: rosa
I verkligheten: blodrött


Host number 1


Host number 2


Jenny, lägger upp en supersöt bild på dig här så kanske du inte blir sur på mig över att jag tog kort på dig innan och efter toa... och la upp bilderna längre ner i det här inlägget


Läser innehållsförtäckningen på franska åt Martin... inser sedan att det står under på engelska


Johans rumpa och jag var under misteln samtidigt... vad hände? What happens under the mistle toe stays under the mistel toe (alternativ stavning på minsteln där)


Den roligaste mössan ever. Minns ni det sjungande fiskhuvudet från USA? Här är julversionen: den sjungande, vickande, darrande tomteluvan. Otroligt charmig!


David bestämde sig att from nu skulle han vara med på alla bilder resten av kvällen. Även om han till slut tvingades ge upp så tycker jag att han - ett tag - lyckades väldigt bra!


Det här måste ha varit den mest skillade linslusningen! Det var en riktigt målvaktsräddning in framför kameran... (alltså Davids hår längst ner i bild)


Får "where is wally"vibbar


Detta var sista räddningen innan pojektet lades ner.


Hugh Jackman uppskattade min blixt!


Före...


... och efter. Förlåt älskade Jenny. Men före-och-efter-bilderna är epic!


Sötnosar!!


Trötter och glader


Jag och den finaste ekorren i världen! <3<3<3


Jag och min fina fru. Man måste ju ha någon på sidan om!


The whiskey glass that never sleeps!


Märks la inte att Mia körde nyktert ;)


Märktes rätt fort att herr Mia inte gjorde det.




Tack, Tobbe och Malin, för en skithärlig julfest. Jag hade det jättekul! Kram... och glad andra advent.

PS: Tände vi ljuset?

Kommentarer
Postat av: Tobbe & Malin

Ljuset tändes med vi orkade inte hämta er i vardagsrummet. :)

2010-12-05 @ 17:47:32
Postat av: Jenny

Nemen inte blir jag sur inte, jag lånade den bilden :) Däremot skulle din fru behöva fettsuga sina armar ser jag några kort längre ned...

2010-12-05 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0