Min tand är borta


Jag var som sagt och opererade ut en tand igår. Nu är den BORTA. Jag har sedan bedövningen försvann gått på 600 mg iprenliknande tabletter var åttonde timme. Det gör knappt ont alls!! Det gjorde miljarders miljoners gånger ondare när jag fick infektion där för några månader sedan! Och då var det dessutom så svullet att jag inte ens kunde bita ihop.

Det här är nog en av de smartaste grejerna jag har gjort. DESSUTOM gick det så fort och lätt att han sänkte kostnaden från 4400 till 1425! SJUUUUUUUUUKT!!! Love it!

Kommentarer
Postat av: Cat

Wonderful!!! :)

2010-02-16 @ 12:04:55
Postat av: Berglund

mellanskillnaden till mig alltså! :D

skönt att det gick så bra!

2010-02-16 @ 17:36:23
Postat av: David

Fin bild!

Dock vet jag att du har ondare nu :( Hoppas du somnar gott i alla fall.

Saknar dig här!!

2010-02-17 @ 01:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0