Hetsätning


Hetsätning är en jävligt skum sak!

Exempel: Ikväll bakade jag bröd. När limpan var klar åt jag två skivor med skinka och gurka på. Det var inte så färdigt så jag ställde in det i ugnen igen och åt ett par skivor av ett köpt bröd istället med onsalakorv och gurka (alltid smör också förstås). Sedan åt jag en skål med fil med kaksmulor, russin och honung på. Sedan åt jag lite glass, Sedan smakade jag två skivor bakat bröd med smör. Det var inte så gott. Sedan var det lugnt ett tag men till slut åt jag två skivor till med smör på. Då kände jag att det började stiga till jobbiga hetsätningsproportioner. Jag tog en kaka och pulade in den i munnen men insåg att det MÅSTE sluta och spottade ut den!

Varför har jag problem med det här? Jag läste på en sida om att man måste lära känna sin verkliga hungerkänsla. Tro mig - jag försöker. Men den finns inte. Hungrig för mig är att vara sugen! Och sugen... det är jag alltid!

Kommentarer
Postat av: Berglund

kan inte hjälpa det, men vart sugen på wasabi nu! :P

2010-02-01 @ 00:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0