Ingen sovmorgon pga frysen


Jag trodde jag skulle få kämpa riktigt ordentligt för min sak när telgebostäder kom för att titta på frysen imorse. 07:40 kom de. Frysen går fram och tillbaka mellan bra och dåligt. Kallt och varmt.

Jag visade frysen och sa att just nu är det bra och tänkte att han skulle säga "Ring igen när det är dåligt!". Men detta är vad han sa:

"Oj, den var gammal. Nja, det här är gränsfall (om kylan)". Jag visade hur jag måste trycka igen den glappande kylskåpsdörren och han såg förfärad ut. Han sa att de skulle kapa bort nästan halva skafferiet och sätta in ny kyl/frys. Jag är liiite orolig för VAR all mat i skafferiet ska få plats men jag är glad över en ny större frys och ett nytt kylskåp som förhoppningsvis inte läcker!

Kommentarer
Postat av: Berglund

i kylen såklart :)

2010-01-13 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0