JÄVLA FITTA!!!


Jag är så JÄÄÄÄÄVLA arg. Jag sitter här och gråter och är så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA pissförbannad att jag vill slå nån eller flera eller alla på den här jävla förbannade pissjorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag fick någon jävla skit-ångest-panik-breakdown i huvudet när jag var hos David. Så först var jag dryg och satt i stirrade in i väggen. Till slut drog jag och började tänka på alla små problem som jag har och för varje problem började jag gråta. Bra att det inte är så många som vill vara ute när det är såhär kallt så jag fick gråta relativt ostört.

Jag var arg, ledsen och frustrerad över att behöva laga mat och äta ensam i min jävla ensamma lägenhet och bröt ihop vid tanken på att laga äckelskitmat. När jag kommer hem är allt närmast frysdörren helt upptinat. Detta inkluderar mer än 1 kg nyinköpt nötfärs och mer än 1 kg nyinköpt blandfärs... M.M!

Jag drog ut en totalt mjuk falukorv ur frysen... jag slängde den i golvet och började störtböla. JÄVLA SKIIIIIT!!!!

Jag vill bara skrynkla ihop i ett ensamt skitigt litet hörn och dö!!! Sövas ner... jag bry mig inte.

VAR FAAAN kommer de här knäpparna ifrån. Det bara slår om totalt. De har inte ens någon riktig anledning. Det är inte precis som jag bryter ihop varje gång jag ska äta hemma för att jag äter själv!

JAG FATTAR INTE. Helt plötsligt känner jag mig helt värdelöst och allt rasar samman och ingenting är bra. Folk som tycker om mig gör helt plötsligt inte det i mitt huvud och folk som inte tycker om mig är helt plötsligt jordens härskare.... Jag fattar ingenting. 

Vet inte om jag vågar gå ut i köket igen... då kanske jag blir tokig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0