Pay up bitch!


Har precis betalat alla räkningar! De uppgick till 6500. David fick tillbaka på resan och mamma fick tillbaka på flytten! Skönt att ha det klart!

Ska upp och tvätta imorgon bitti kl 07 sedan ska jag ner på stan och äntligen köpa TVÅ örhängen istället för det enda som just nu pendlar mellan höger och vänster snibb. Till kvällen blir det storhandling... men det känns lite sådär innan jag fått ny frys så jag börjar tänka om där.. hmm.

Kollar på konståkning nu btw. Innan dess kollade jag på en match i fotboll mellan Algeriet och Elfenbenskusten. Rätt kul. Dramatiskt också. I förlängningen kollapsade den algeriska målvakten och var utslagen ett bra tag. När matchen sedan var slut kollapsade han igen men sedan fick man inte veta mer... GOOGLE!

Hittade inget.

Nu ska jag nog sova! PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fotboll på tv + katinka = ? vad har hänt? :S

2010-01-25 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0