1 liter sur mjölk down the throat


Jag har druckit nästan en hel liten sur mjölk. Det var blå mjölk. Hade det varit röd mjölk hade jag nog tänkt på det mer. Men jag märkte bara att den smakade fränt och konstigt. Men första gången i förrgår så var jag så hungrig så jag åt upp det ändå totalt utan njutning. Tänkte att jag kanske hade tappat smaken för mjölk för att jag hade ätit det för mycket.

Igår däremot tyckte jag det fortfarande smakade konstigt. Jag silade av mjölken från flingorna, nötterna och russinen och hällde på mjölk från ett nytt paket. Vilken skillnad!!! Sedan öppnade jag korken på det tidigare paketet och luktate. FIUUUHH!!!! Det luktade äckelsur gammal mjölk. Och det hade jag i min mage nästan hela litern. Inte konstigt att man känner sig lite skum i magen...

Nu sitter jag på jobbet och pratar med Emma Z som hade NAMNSDAG igår. Gratta henne i efterskott alla!!

Kommentarer
Postat av: Cat

Men Katinka! Hahaha.. Du som brukar vara så noga med att säga till mig när jag har gamla grejer i kylen ;) Det kanske blev nån slags mjölksyrebakterier som t om var nyttiga.. haha.. Men vad heter den där produkten som de brukar göra reklam för på tv.. hm.. Appoliva, näe, det är ju den där läskiga tjejen. Äh, kommer inte ihåg just nu.

2010-07-24 @ 11:07:44
Postat av: Katinka

Den var inte ens gammal! Apoliva hette den!

2010-07-24 @ 17:59:08
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Cat

Fast det var ju yoghurtreklamen jag tänkte på, apropå mjölksyrebaktierier, och yoghurten hette väl inte Apoliva..

2010-07-25 @ 10:22:00
Postat av: David

GRATTA från mig. STORT GRATTIS. grattis grattis grattis. Massa grattis!! ojojoj va grattis!

2010-07-25 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0