Min bok innehåller porr


Hästarnas dal av Jean M Auel

Kommentarer
Postat av: Berglund

Tantsnuskskatinka! :D

2010-07-10 @ 11:53:23
Postat av: Ida

Hahah, det är inte sista gången du får läsa porr i Grottbjörnens-folk- serien, vänta du bara. ;)



Kan lätt påstå att jag tycker att böckerna spårar ur, men jag går likväl och väääntar på att den sista (?) boken ska komma!

2010-07-11 @ 01:51:25
Postat av: Katinka

Men hon är ju typ 90 år gammal! Jag menar... bliiir det en sista bok!? Jag vet om porret. Har redan läst Mammutjägarna också... där kommer euforin i sexträsket! Jag kan tänka mig att sexet inte lugnar ner sig i bok fyra eller fem heller!

2010-07-11 @ 11:48:50
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0