Sommar och sol på Mälarhöjdsbadet


Sola å bada utan piña colada. Men vafan gör det. Kvantumfiltarna spred sig och omringade ett kärlekspar (inte i bild) tills de blev tvugna att flytta på sig... trots att de satt där först!


Jag hoppade också till slut!!!! Efter stooooooooor tvekan... fast inte från översta... tre meter räckte! (det är inte jag på bilden)


Beach volleyboll. BÄSTA laget!!! Det är inte det att vi vann... för det gjorde vi inte. Bragden var den att vi förlorade så jäkla snyggt!!!


... och Kristina torkade handduken genom fönstret på Fridas farfars bil på vägen till Huddinge


Sedan var det fotboll hemma hos Malin och Tobbe... fast det blev mest snack på balkongen medan Tobbe kollade på fotboll. (Tobbe har ingen mastodont-vad. Jag vet inte VAD som hände i det här fotot!!)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Oj. Jag borde ju kunna uträtta under på innebandyplanen med de där vaderna.

2010-07-10 @ 01:30:13
Postat av: Katinka

Eller hur! Inte så konstigt att ni vinner!

2010-07-10 @ 01:32:36
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: David

Linserna i objektivet är ju som tur var inte platta.

BTW jag hade inte ens hoppat från en meter.

2010-07-10 @ 03:22:03
Postat av: Tommyalida

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-08-16 @ 07:26:28
URL: http://tommyalida.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0