Sex, bullar och sockerkaka

Inatt jag drömde:


Jag och David var på kurs i kamasutra på en båt - vi och en massa andra par. Tanten som ledde kursen gick runt och rättade och visade. Det var en dålig kurs. Tanten ville bara åt våra pengar


Jag var på grillfest hos Micke ute i Enhörna. Han hade en ny tjej som hette Sofie. Fast i drömmen var hon Hansons flickvän Sheri. Jag höll Sofie sällskap. Hon kollade på TV inne i ett rum i Mickes föräldrars hus. Hon låg under en filt och åt en bulle på ett fat i ena soffan. Jag låg i andra soffan under en filt med en bulle på ett fat. Efter ett tag gick jag. Sedan kom jag på att jag inte ens hade smakat på bullen och fick jättedåligt samvete.


Jag bodde i ett litet samhälle. Nästan som en liten sagoby. Det fanns en del av samhället där bara kineser bodde. Typ China town goes miniatyr. De hade en liten butik som jag ofta besökte. I en hylla stod det ett fåtal olika godsaker, bland annat en ljusbrunaktig randig sockerkaksliknande grej. Butiksägarn sa att jag fick smaka och jag tog en tugga av den direkt från hyllan. Den var god.


Senare var jag i andra delen av stan i en annan butik. Familjen som ägde den hada åtta barn och deras kök satt ihop med butiksutrymmet. Genom en ständigt öppen dörr kunde man se hur alla barnen satt på de knotiga medeltidsstolarna runt ett lågt primitivt bord - väntandes inför det magra kvällsmålet.


Jag berättade för butiksägarinnan och hennes man att den kinesiska butiken hade sockersaker. Den andra kvinnan förbannade kineserna och sa att de bedrev otukt. De var ogudaktiga och levde i synd. När jag gick därifrån kom jag på att jag inte hade tackat för sockerkaksbiten hos kineserna och fick jättedåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: Berglund

Härligt att du fick dålig samvete 2 gånger i drömmen, själv har jag aldrig dålig samvete när jag drömmer :D bara ibland när jag vaknat :P

2010-07-21 @ 11:14:44
Postat av: Katinka

Mitt samvete avskyr mig

2010-07-21 @ 11:21:15
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Corneliusgina

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 10:56:21
URL: http://corneliusgina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0