Jag är så jävla arg nu

Jag har kläder... men alla är så JÄVLA FULA!!! På mig iaf. Jag har drabbats av en seriös "jag-är-så-jävla-ful"period. Jag kan INTE komma ur den. Just nu sitter jag i bara underkläderna med en stor hög av äckligt fula kläder på sängen. Jag känner den där paniken bubbla upp i halsen. Vet inte vad det är med mig. På senaste tiden har gråten varit nära till hands mest hela tiden. Någonting har hänt... men jag kan inte sätta fingret på vad. Jag håller på att bli helt galen

Jag VILL inte börja gråta för ingenting. Vad fan ska det vara bra för????

Kommentarer
Postat av: Steinarelida

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-05-19 @ 14:53:43
URL: http://steinarelida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0