Man kan nog säga att jag var lite trött


Efter att ha firat mamma kom jag och David hem till mig vid 01-tiden inatt. Sedan satt vi och snackade ett tag innan han var tvungen att åka hem till sig för att fixa ordning lite saker efter resan. Jag kom iaf i säng vid halvfyra tiden... och 07 skulle jag upp och tvätta.

Och upp och tvättade gick jag. Sedan gick jag och lade mig och sov till 07:50 och så satte jag igång en ny maskin. Sedan lade jag mig och sov till 0810 då jag satte igång en ny maskin.

Torktiden sträcker sig mellan 07:00 och 10:30. Nästa gång jag vaknade var klockan 10:24. Snacka att jag kände mig disorienterad och förvirrad. Allt låg ju bara inne i trättmaskinerna och var blött. Jag fick slita mig upp ur sängen genast så att jag inte skulle få min tvätt inlåst.

Som tur är så var tvättiden 10:30-14:00 ledig så jag snodde den med så jag hann göra klart. Så nu är de två sista maskinerna igång och en tvätt är i torkrummet och två tvättar är i tumlarn. Klockan tolv ska jag iväg på picknick. What a morning!

Kommentarer
Postat av: Berglund

tur jag inte störde idag då ;)

2010-06-22 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0