B... r... o... ö... p... p... n... i... n... g...


För andra gången bestämde jag mig för att få igång simmusklerna. Jag är så himla stolt över mig själv. Nu börjar kampen för att komma iväg en tredje gång!

Men det var inte världens lättaste sak imorse. Jag fick vänta i TJUGO MINUTER på en broöppning - och då kom jag MITT I processen också. Jag har aldrig sett en båt åka så långsamt.

Dessutom var det bara en enda person som jobbade i tornet. Slussöppningen tajmade väl inte klaffbrons öppning så de fick förtöja båten efter passeringen. Personen som förtöjde båten var samma person som skötte tornet. Så förutom att vänta på att båten skulle passera fick jag även vänta på att tornarbetaren skulle förtöja båten, gå tillbaka upp i tornet och sedan fälla ner bron igen.

SERIÖST ineffektivt!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0