Itsmabörsdäjj

Idag väcktes jag ironiskt nog inte på födelsedagen av min pojkvän. Jag väcktes nämligen av att mitt ex med gratulationer i luren. Som att resa tillbaka 3 år i tiden - fast med avsaknad av en "wejki wejki"! Efter lite snackis om ditt och datt (jag hade drömt om platta flygande igelkottar och han om älgar) gick jag upp och fixade en jättemacka av brödet jag bakade igår:


Jag naggade rågkakorna med en kinapinne ^^


Färdig rågkaka á la Katinka!!

Så nu sitter jag här och kollar fejan och bloggen och allt sånt där beroendeframkallande shit. PUSS på dagen!!

PS: Är lite besviken på att ingen bröt sig in och gav mig frukost på sängen <=(

Kommentarer
Postat av: yrsa

Grattis på födelsedagen finkusin! hoppas du får en underbar dag med en massa kärlek! puss

2010-03-12 @ 11:56:19
URL: http://ycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0