Katinka Swimmer


Imorse kl 08 gick jag till Sydpolen. Jag har bestämt mig för att bli bättre på att simma! Jag lyckades tvinga mig kvar i hela 50 minuter. Jag är stolt! Men det är inte samma sak som att säga att det gick bra.

Man vet att man är otränad och en dålig simmare när...:
1) ... man måste stanna och pusta ut efter en längd
2) ... man börjar känna träningsvärk efter två längder
3) ... det känns som att man väger 8 000 ton när man går upp ur bassängen
4) ... man ser ut som en 100+ tant med fullskalig ledgångsreumatism när man går därifrån

Jag visste inte att träningsvärk kunde komma omedelbart!

Kommentarer
Postat av: @nn@

BRA jobbat :D...

2010-03-01 @ 17:17:35
Postat av: Berglund

hur många orka du då totalt? :)

träningsvärk kommer alltid hela tiden! :P

2010-03-01 @ 21:54:24
Postat av: Katinka

Ingen aning hur många jag orkade :|

2010-03-02 @ 10:17:01
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0