1 h och 45 min

Nu är det bara 1 h och 45 min kvar på 10h-dagen. Jag är lite nervös. Imorgon bitti bär det iväg på akvarellkurs. Jag vet inte alls hur det kommer gå. Jag har alltid varit urkass på allt som har med någon slags vattenfärg att göra. Jag kan rita... med tunn penna... that's it.

Men nu ska jag alltså ge mig ut på okända jaktmarker. Känns pirrigt. Vem vet - kanske får ett nervöst sammanbrott när jag upptäcker att det inte alls funkar. Jag har en tendens att HATA att misslyckas. Det är okej att förlora i ett spel - tråkigt, men okej. Men att inte klara av någonting man tar sig för. Att upptäcka att potential, intelligens eller fysik inte räcker till. USCH! Hemskt!!

Alltså: på detta område är jag en - näst intill - obotlig perfektionist. Min extrema brist på talang i geografi har jag bestämt att förlika mig med... det får vara som det är helt enkelt - om det inte kommer av sig självt.

ÅH, förresten. Läste ut min bok "Berlinerpopplarna" på tåget hit. Härlig bok... när jag kommit en bra bit i den dock! Men poängen är att nu har jag ingenting att läsa på den 1,5 h som jag har hem. =( Ååååååh, vad tråkigt att bara sitta...........

Ching chong. Nu ska jag snart ner igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0