Jag sitter rajt heer

På jobbet. Börjar kännas mer som ett undantag än en regel. Jobbar ju bara 12 dgr i månaden nu! Idag, lör och sön. Sedan är det bara tis och fre veckan efter som ska arbetas. Jag har det bra jag!!

Fredrik sitter i soffan bredvid datorn och pratar om att parkeringsplats-kärringen inte är riktigt frisk... kärringen. Nu imiterar han henne också. Hon låter onekligen som en riktig kärring. Bra imiterat, Fredrik.

Nu då? 17 min kvar på lunchen. NU DÅ? Jag vill hem och plugga franska!! Je vill hem och plugga francé (stylish)!

PÅR FAVOR (måste ju flasha med mina spanskakunskaper också ;) Jag stavar som en kung JÄÄÄSS!!!

Kommentarer
Postat av: David

Enrastlössnutt!

2010-10-02 @ 03:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0